"kanske"

Det är så mycket kanske-prat nu för tiden. Så många som säger "kanske är jag inte här i höst" - men för mig existerar inte riktigt det.
För att stanna i Eksjö är inget alternativ. Det är inte en chans i världen att jag gör det, jag vägrar. 
Jag går under om jag stannar här en jävla månad efter sommarlovet - att/om jag ens klarar sommarlovet här är ett mirakel. 
Nu ska jag kolla upp jobb i London. Om inte spanskakurs i Salamanca skulle funka liksom (men det gör det, det måste det göra). Jag längtar efter nya saker; nya klubbar, nya språk, nya danser, nya utmaningar, nya städer.
Nya personer för hjärtat att slå för (fastän de jag har nu är oh så fina och jag inte vill förlora dem för allt i världen).
adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0