ska börja blogga mer nu jag lovar

Min dator är tillbaka! Vi älskar varandra mer än någonsin efter fyra dagar ifrån varandra. <3
(första photobooth-bilden.. minns det som det var igår)
Förlåt datorn att jag inte varit särskilt tacksam för dig den senaste tiden. Älskar ju dig egentligen, men när vi spenderar så mycket tid tillsammans blir det lätt att ta det hela för givet. Puss på dig.
.
Också puss på underbara Julia som jag har gått på promenad idag. Åh vad jag tycker jättemycket om henne. Det är så knasigt med vissa människor - hur man kan säga helt politiskt inkorrekta saker till dem utan att skämmas ett dugg.
Igår lekte jag lite med Kajsa, Towe, Sanna, Åkerblad, Jenny och Johanna - de är himla fina de också. Knasiga x1000 men det är ju också vad de finaste människorna alltid är. Igår var det också Sannas födelsedag - hurra för det! Hon är fin och underbar och varit en av mina närmaste vänner i evigheter nu.
puzz och kjamiz alla zötizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0