bra saker just nu

1. Är snart klar med tackkorten
2. FACEBOOK! Alltså tack och lov, hur skulle man annars snoka på snygga människor? Tack gud och Mark Zuckerberg, jag älskar er båda (trots ev. brist på existens) som låter mig njuta av vissas utseende och sköna personlighet trots att jag bara träffat dem någon/några gång/-er.
3. Finaste favvo-Julia kommer antagligen flytta till Salamanca i november. Åh, blir så glad! Hon som är helt fantastisk, kommer sakna henne så himla mycket nu när jag är utan henne i två månader.
4. JAG ÅKER NU SNART! Vet att jag tjatar men åh åh åh snart slipper jag Sverige och frikkin' Eksjö. Äntligen. 
 
 
Dåliga saker just nu:
1. Insett att jag måste packa om det pyttelilla jag packat. 
2. Också insett hur mycket jag kommer sakna mina vänner. Ni är så himla fina allihopa och jag blir alldeles ledsen och grinig när jag tänker på att jag ska vara utan er i minst tre och en halv månad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0