mala vida

yoho motherfuckers
jag åker om precis tjugoen dagar! Gudars skymning alltså. Far till Madrid med mis padres i en dag, sedan drar vi till Salamanca i några dagar och den andra september flyttar jag in i min lägenhet. ALLTSÅ FATTAR NI DET HÄR? Jag tror nästan jag dör längtansdöden fast oh vad jag är nervös. Finns så många tänk-om som jag helst inte vill tänka på; tänker bara på att jag är pepp pepp pepp och att jag snart får lämna den här himla staden. Men åh vad jag kommer sakna mina vänner och deras knasigheter. De är nästan dummast i huvudet av alla jag känner och är det inte fantastiskt? Normala människor är skittråkiga.
 
i lördags vare ferre. kul, tyckte jag, blev lagom packad och stod längst fram på Adrian Lux. Inte för att jag är ett särskilt stort fan egentligen utan snarare för att vips så hamnade jag där och så var det faktiskt rätt kul och så kunde jag inte ta mig därifrån. Träffade honom sedan, han var snygg och kände igen mig. Fett, tyckte jag som har rätt lätt för att bli kändiskåt (Julia slår mig dock med hästlängder). Sista kvällen på hotellet framtills december blev himla fin alltså. Firade fina Kajsas 19-årsdag innan. Hon blev glad tror jag.
 
Vet ni förresten? Jag är pepp på att plugga (PEPPAR PEPPAR). Sitter med Axels gamla högskolespanska-böcker och översätter tusen meningar och tycker faktiskt det är kul. För kick när jag rättar och jag inte får ett enda fel. Synd att jag inte kände så i tvåan och trean på gymnasiet bara. 
Nämen hallå där
För övrigt tror jag att jag fortsätter bloggen under hösten i alla fall. Kanske upplyser nästan alla mina vänner om dess existens så de vet lite mer vad som pågår där nere i Spanien. Där nere i en liten delad lägenhet där jag ska bo. Där nere bland spanska, plugg och fester (förhoppningsvis). Jag ska dansa och prata och lära känna nya människor och vänner för livet och skratta och hångla och lära mig spanska och kanske bli lite vuxen och lite klokare (även om det inte särskilt ofta hör ihop). 
 
pussis och kjamis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0