mlödmxlöc

Har precis haft min sista partyhelg i eksjö på väldigt, väldigt länge. Fy fan vad skönt, jag är så jävla finito med dig, Eksjö. Jag är så full och ganska besviken och lite ledsen men allra mest GLAD GLAD GLAD för äntligen kommer jag ifrån det här jävla infernot. Det enda som egentligen var värt i helgen var att sitta och äta äppelpaj med Kajsa, Jenny och tvillingarna Adolfsson.
fack ju
är så jävla in i helvetes lack på den här staden, det här livet, det här ingentinget. Är klar med det nu! Har varit klar med det länge och hejdå Eksjö, på torsdag blir du aldrig mitt riktiga hem mer. Jag som har så svårt att göra slut på vad som helst egentligen (serri, kan vara en måltid eller vad som) kan bara säga att vi, jag och Eksjö alltså, har aldrig varit rätt för varandra och det är dags nu. hejdå
 
 
 
ps. min brors kompis sover här och snarkar så det hörs en våning+stängda dörrar upp. tror det är värre än mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0