kissing whore

Min kompis berättar att hon bara kysst fem killar, 
sen berättar hon att hon har har hört att när man kysst någon stannar salivet i ens mun i tre år. 
och i en slags fylledimma börjar jag tänka hur lustigt det är, för hur många människor har man egentligen inte kysst då? 
och jag kysser kille efter kille efter kille och jag vet nog inte varför egentligen, för är för att han är sötför att det är kul och för att jag hade lust verkligen riktiga anledningar?
 
PS Imorgon lämnar Merle, min partner in crime, Salamanca. Blir så himla ledsen, kommer sakna henne och våra sangría-förfester på min extramadrass jättemycket - hur hon säger "is that a question?" när jag frågar om hon vill gå ut och dricka sig svinpackad och hur vi spelar Starships och Tik Tok på ukulele. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0