ledsenhet

jag blir så ledsen.
vill inte vara här, har inte saknat, har inte längtat (förlåt)
klockan är inte ens tolv och jag undrar vad som pågår, för är det värt att betala tvåhundra (hundra?) spänn för en jävla kväll på eksjö statt?
jag pallar inte. jag mår inte bra här. jag bryr mig inte längre, det är inte värt det. kan bli råpank nu bara så jag slipper den här jävla stan i januari februari när som helst. orkar inte sitta här, rätt packad, orkar inte att jag blir grinig och känner fyllegråt varje gång jag är här.
tänder någons cigarett (förlåt) som den har glömt kvar. 
öppnar fönstret, det är svinkallt, bryr mig inte. 
allt känns så jävla inte-värt-det-överhuvudtaget, för allt går så förbannat LÅNGSAMT
vill att saker ska gå snabbt, att saker ska hända, att jag ska gå ut klockan ett och stanna ute till fem (åtminstone).  här går allt så s e g t och jag känner mig elak som säger så och jag känner mig dum som skriver ett blogginlägg när jag är full. 
jag känner mig så jävla fel när jag känner att det här inte är rätt på något sätt. hejdå eksjö, jag orkar inte det här längre. jag står inte ut. 
förfesten var iaf kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0