TJUGOHUNDRATOLV

NEJ MEN kolla det är ju tvåtusentolv! 
student x2 - Stockholm med SP09 - stadsfesten - B39 - Salamanca x10 ("Synden är i Salamanca") - Oslo - Movits! - bal - Hultsfred - Movits! igen - Ayia Napa - Ávila - ALV med Freja - All Shook Up x2
 
det bästa av år, det mest fantastiska jag varit med om: så himla mycket som har hänt - så mycket trevligt! verkligen så jävla galet med student och Salamanca framför allt.  Kommer kanske aldrig uppleva ett så här pass bra år igen och jag är så oändligt tacksam över allt som har hänt samt lite tacksam över mig själv som fick allt att hända. Klart jag gjorde saker som var så in i helvete fel, som jag aldrig borde ha gjort, men allt det fina överväger liksom. 
Ett så jävla bra år, kan inte ens beskriva det. Har aldrig varit så här glad ett helt år, för livet alltså - är det inte bra märkligt ändå? Är det inte märkligt att jag är en helt annan person än vad jag var för bara tolv månader sedan? 
Så jävla skumt. Kommer aldrig förstå livet,
förstår bara att det har varit himla fint de senaste månaderna. 
tack alla inblandande. jag vågar inte säga att tvåtusentretton ska bli ännu bättre, bara för att det här har varit så himla kul. men kanske nästan lika bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0