alla jävla hjärtans dag

ja alltså det var ju igår. men ändå.
fråga: varför får alla lyckliga, kära människor en dag? Om rätt ska vara rätt borde det väl ändå vara vi singlar som får en dag, kanske en påminnelse om att vi inte kommer vara ensamma för alltid. Chokladen borde väl ändå vara våran? Ni får ju ändå alla andra dagar på året.
(jag var ensam på alla hjärtans dag, kopplnade ni det?)
fast åh, nu i malmö kom det fram en kille till mig när jag satt med mina syskon och deras vänner.
"hej, jo, jag tänkte att jag måste presentera mig för kvällens sötaste tjej så... hej, jag heter Viktor. jag är i alla fall från stockholm och jag åker hem om en vecka så jag undrar vad du gör på alla hjärtans dag och om du kanske vill vara med mig då?"
han hade stora glasögon och randig tröja och det var så himla fint och modigt gjort.
(fast han kanske bara ville ligga.. tji fick han, på alla hjärtans dag var jag redan hemma i Eksjö.)
äh.. kärlek är ju så fint egentligen. jag är bara lite bitter, det går nog snart över. här får ni lite fina exempel:
Först och främst: I Think I´m In Love With You - Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0