tomt

Jag ångrar mig varenda fucking söndag.
Jag tycker ju inte om att vara där, jag tycker inte om vad som händer, jag tycker inte om mig själv när jag är där och jag vill så jävla gärna därifrån - vill så gärna härifrån - att jag tror jag exploderar.
Borde göra: Kolla på Ciderhusreglerna (struntar i vad folk säger - tycker den är skittråkig) för att kunna skriva min filosofiuppsats, plugga på 150 engelskaglosor, förbereda mig inför ett muntligt föredrag i engelska, ta ut mellanspelet till låten ge-mu ska köra på studenten, skriva på min vetenskapliga uppsats och ta reda på lite om odlat kött så jag kan argumentera för eller mot det på naturkunskapen.
Gör i alla fall första punkten och pluggar på glosorna. Vid ett blir det orkesterrep, kul ska det vara.
Drar till finaste Malmö på fredag. Där skjuts folk ihjäl, fast det gör de å andra sidan i andra delar av världen också. Struntsamma, hellre död i Malmö än "levande" i den här jävla hålan. (och alla bara oooohhhhh annie lägg av så jävla okänsligt sagt vad är du tolv eller?, och det är väl klart att jag inte vill dö. Jag vill leva, det är fan det jag vill. Lite svårt att göra något mer än att existera här bara.)
Jag gillar Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0