oh dra åt h

blir så trött.
kan inte liksom alla börja säga sanningen, vara ärliga, uppriktiga och kanske lite mer öppensinnade rent utav.
Är så trött på människor som är elaka bakom ryggen
(skriver jag på min blogg som ingen känner till)
Tycker man något ska man säga det tycker jag, men det finns rätt och fel sätt att göra det på.
En av mina lärare - min favoritlärare- har nu fått skit för att vara för hård. Snorungar som inte förstår hur gymnasiet går till har gnällt om att hon är för hård och att hon är en av få lärare som faktiskt lyckas lära en någonting. 
Hon rymde från Rumänien under kommunismen,
och min rektor har mage att säga att min lärare inte har haft det svårare än någon annan lärare på skolan.
Jag och min rektor går inte ihop överhuvudtaget,
har nämligen en tendens att dra ojämt med korkade människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0