ratatata tidsmaskin

För fem år sedan...
hette mina bästbästisar Josse, Kajsa och Malin. Så himla fina och söta tjejer men det försvann av någon anledning. Gick i sjuan.
Så knäppt längesen att man nästan exploderar.
Lyssnade på Guns N' Roses och var någon helt annan än nu.
.
.
.
.
För fyra år sedan...
var jag i Stockholm med finaste Ninni. Skrattade högt på gatorna i huvudstaden och ropade marvellus om saker som var det.
.
.
.
För tre år sedan...
var jag i Linköping. Oh, jag saknar Linköping, eller liksom Gransnäskompisarna. Att kramas med de där gosungarna.
.
och så hade jag min första fylla! Haha, full och knasig var jag. Tror det tog ca fyra öl innan nådde det tillståndet.
.
(och jag var ledsen och trasig och människor sårade och jag lyssnade på Håkan Hellström och grät grät grät i vad som kändes som tusen år ibland)
.
För två år sedan...
var det julbazarsdisco i efterskott. Vakten haffade min sprit och ville inte släppa in mig, jag sa
"Men jag ville ju bara dansaaaaa" och slank förbi.
.
För ett år sedan...
hade jag en så galet stor hemmafest. Seriöst, den var sjuk.
.
.
.
.
mycket som är likadant, ännu mer som är helt och hållet annorlunda. Hurra för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0