tjej flicka festival jobb SMÅLAND FÖFAN

- Sökte jobb på Peace & Love på lek och fick det. Knas, undrar om det är värt det eller om jag borde betala allt jag äger (typ) eller inte åka alls. Vill ju så himla gärna till Hultsfred, vars line-up är fantastisk. Får se hur jag gör.
- Glad Fössta tossdagen i mass! Idag är jag Smålandspatriot; hurra hurra för mitt fantastiska landskap som jag förbannar nästan alla andra delar på året.
- Glad Internationell kvinnodag också! Vet inte riktigt vad jag tycker om det - var är männens dag? Är det resten av dagarna på året? Fattar inte. Vill inte låta som en tjurig feminist, men jag är ju feminist och jag är så jävla trött på att smyga med det. Tillhör inte FI, men är för rättvisa och jämställdhet. Ska skriva ett inlägg om det någon gång tror jag - om hur feminism har blivit något smutsigt. Så himla dumt. Glad kvinnodag ändå.
festival och bröst(haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0