skola, lista bla blabla vad fan ska man ha rubrik för, ni kommer ju se vad som står ändå. är det för att få ett tillfälle att skriva någon djup textrad eller vad är grejen? fattar inte, men det ska väl vara kort iaf. hoho breaking the law

häj häj håj.
När skolan är över ska jag titta en massa på film, upptäcka ny musik, läsa massa böcker, sätta in massa bilder i fotoalbum, städa rum och dator samt leka en hel massa med mina fina vänner.
Nu är den ju då inte slut än så jag hinner liksom inte allt det där, men det är väl bara att bita ihop antar jag. Det är natt och jag tänkte skriva klart min filosofiuppsats - den måste ju också göras någon gång.
Imorgon drar jag till Oslo på min absolut sista orkesterresa. Det blir knasigt men kul tror jag. Synd att missa studentfesten bara.

(mina kanske sötaste orkestervänner)
PS. Titta bah att jag kryssade för på listan jag gjorde igår! Ahmen man är ju en klyftig rackare, man får tacka så hjärtligt för komplemangerna ni just tänkte om den här magnifika och totalt unika idé. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0