utan vett

när jag ser på serier online finns det nästan alltid en annons där det står
knulla en lokal slyna idag
vi behöver män
blablabla
och så är det en bild på någon tjej i kanske arton-/tjugoårsåldern, sådana där vanliga egobilder. Tight tröja och ni vet den där gudars-skymning-vad-sexig-jag-är-idag-minen.
.
Det är såklart direktöversatt och jag har svårt att tänka att någon någonsin tar det på allvar, men så tänker jag att shit, det här är faktiskt en tjej som finns på riktigt. Hon kanske söker jobb i detta nu, letar skola eller är på date med någon hon är lite förälskad i.
Hon finns.
Jag äcklas och skäms över att någon har suttit och gjort den där vidriga annonsen, över att den kommer finnas på internet i evigheternas evighet och över att det antagligen finns de som går igång på det där. Som klickar på skiten. Fy fan, jag spottar er i ansiktet era avskyvärda jävla missfoster.
Ni som tror det är okej -
fy fan för er. Hoppas ni trampar på lego, ramlar på en grusväg och skrapar upp båda knäna ordentligt och sen bara skäms, skäms, skäms i all oändlighet. Skäms!
Trackback
RSS 2.0