Nej hallå nu är vi trötta på knasigt sorgsamma inlägg, låt oss ta en paus från det ett tag.
 
1. På tisdag ska jag se The XX - kostade allt som allt skjortan för ett band jag inte ens har lyssnat särskilt mycket på. Blir kul ändå! Börjar vänja mig vid att vara fattiglapp.
2. OBAMA VANN VALET! (och ni bah no shit sherlock, du hänger minsann med i svängarna) Fy fan vad gödigt, heja jämlikhet och moderna tankesätt. Fyra år till och du fixar nog ihop det där landet rätt bra ändå. Mitt Romney bah: 
3. Marijuana är alltså nu tillåtet som inte-bara-läkemedel i två amerikanska stater. Kanske kan de nu fokusera/spendera pengar på lite allvarligare brott. 
4. En av mina allra finaste Eksjö-bor är här - Julia Swahn! Hon stannar i en månad rent utav. Finaste älskade Julia, vad glad jag blir.
 
 
82RD6C on Make A Gif, Animated Gifs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0