det är oktober

Tvåtusentolvs första höstmånad - och min första månad i Salamanca/egen lägenhet - är nu över. Den har varit spännande, nervös, helt fantastisk och så väldigt kort att jag knappt kan tro att den redan är över. 75% av tjugohundratolv har redan passerat och för ett års skull kan jag faktiskt säga att jag har åstadkommit något. Men det får vi skriva om när året nästan är slut - här får ni.... (babarabaaaaaaa) mitt september; i oordning, oretusherat, och helt horisontellt:
 
September har varit billig öl och sol och regn och starka drinkar, det har varit icke-fungerande spisplattor, nya rumskamrater och nya kamrater. Det har varit Salamanca, Madrid och Porto, och framför allt har det varit förbannat roligt. 
Nu ska jag plugga lite. Puss & kram, låt oss hoppas på ett minst lika roligt oktober.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0