emmanuel, jennifer och lucas

Mina närmaste vänner i Salamanca

del 2

Jennifer, Max
Jennifer Jennifer och jag tycker aldrig samma om någonting, men vi tjafsar aldrig någonsin. Jag vet inte varför egentligen, för oftast står vi på extremt motsatta sidor. MEN jag gillar henne så himla mycket ändå! Hon är en av mina rumskompisar och jag är så glad över det.
Max, Andrés, Lucas, ????
Lucas Lucas är också min rumskamrat. Han är från Kanarieöarna och helt och hållet underbar. Han är den knasigaste av personer och det gör mig så glad när han går/halvdansar runt i huset, sjungandes eller visslandes, hur han svär på spanska och hur han suckar när han ser snygga killar. Han är så fin och jag tycker så mycket om honom.
Emmanuel, jag, Michael, Jeremy
Emmanuel Emmanuel åker tillbaks till Brasilien nästa vecka, och är en av mina finaste. Inte min närmaste, men jag kan ändå säga nästan allting till honom (och han verkar känna samma om mig). Att han åker är så sabla trist, för vem ska nu skriva hellyeah (för det är så de uttalar mitt efternamn) till mig bara så där, utan någon som helst anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0