jag suger på rubriker, vad ska man skriva?

åhhhh
har ju inte längtat efter någonting sedan jag kom hit (förlåt), några kompisar, familj och havregryn bah. 
meeeeeeeeeeeeen nu kollade jag på bilder från Ávila, studenten och Hultsfred och tänker fy fan i helvete vad kul det var. Vad roligt jag hade ibland. Bo i Sverige, Småland, Eksjö var ju inte bara ett helvete ändå. Det var ju faktiskt väldigt kul de där gångerna då jag fick komma därifrån. Jag hade det ju himla trevligt de allra flesta gångerna jag hängde med mina fina, fina kompisar. 
meeeeeeeeeeeeen del 2 ikväll ska jag klä ut mig till Hösten och jag ska dansa dansa dansa och jag ska inte pausa överhuvudtaget.
 
pepp! <- spotify-lista
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0