jovana, emma & david

Mina närmaste vänner i Salamanca

Jag har såklart flera vänner i Salamanca, som är fantastiska, roliga, vänliga och allt som finns på den positiva sidan av egenskapslistor. Vissa har lämnat Salamanca. Tråkigt, tycker jag. Men här är de! De som är extra bra, de som jag blir extra lycklig av. 

Jovana & Emma
<- David

Jovana Min första kompis här heter Jovana. Hon är från Serbien och är nu tillbaka i Belgrad. Vi träffade varandra när klockan var nio min första måndag när vi skrev in oss på skolan och satt bredvid varandra varje lektion i två veckor, samt träffade varandra varje dag. Jovana var min knasigaste festkompis och vi drack alldeles för mycket varje kväll. Hon är så väldigt söt och jag saknar henne nästan varje dag.

Emma Emma är min favoritbritt! Hon stannade i bara en vecka och vi blev ändå så nära kompisar som man kan bli av en veckas relation ungefär. Hon är den roligaste och mest omtänksamma av nästan alla personer jag känner och när jag hör hennes röst och dialekt blir jag alldeles bubblig och glad i hela kroppen. 

 

David David bor i England nu igen, snart åker han till Sydamerika. Han är kanske en av de finaste pojkarna jag någonsin träffat, och i vår bor båda kanske i London. Så jätteroligt, vill ju träffa honom jättemånga fler gånger!(och det knasigaste är att han vill träffa mig också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0