klockan är två

vaknade just. är det ok om jag stannar i min säng för cirka evigt? är så förbannat bakfull.
hånglar.
ignorerar meddelanden från någon som det är uppenbart vill träffas igen (hur gör man??????), halvstädar lägenheten eftersom Jennifer och Lucas snart flyttar.
hade en rolig kväll igår, tröstade min kanske finaste för människor är ju svin ibland. sa åt henne att gå och hångla med någon annan om hon ville, för det tycks ju vara mitt svar på allt. emmanuel 
det är Emmanuels sista kväll ikväll och vi ska vara galna och vi ska dansa och vi ska dricka och vi ska spela spel kanske och vi ska äta på en restaurang och det ska vara den roligaste av alla hans kvällar.
lyssnar på det här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0