tjejer alltså

HAHA så om den där flickan som blev ledsen när scenariot med mig och den där fina pojken utspelade sig (och jag som fick så dåligt samvetet över): 
Hon har tagit bort mig från facebook. Vet inte om jag ska skratta eller vara upprörd, det här är så himla roligt/sorgligt. Missförstå mig inte, jag hade förstått henne, jag hade inte tvekat på att skratta, om hon inte hade betett sig som en sådan jävla bitch och låtsats vara kompis med mig hennes sista dagar här. Så galet mycket ANNIE THERE YOU ARE YEYYYY WE'RE GONNA HAVE SO MUCH FUN TONIGHT och så har hon inte betett sig mot mig tidigare. Trist för henne att han valde mig men jag visste inte, och det var i slutändan hans val.
Dra åt helvete och hahahahhahahahahhahahahha på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0