ursäkta

hej! 
somliga tycktes ta lite illa vid sig av mitt nyheter-inlägg. förlåt för det, menar inte så såklart, som om jag skulle vara någon jävla moder theresa, haha. trodde jag var tydlig men kanske inte och får i sådana fall ursäkta än en gång. 
nu flippar ju allt i Boston totalt med elitstyrkor och ännu mer skjutande och grejor, och jag kan tänka att det verkade som om jag tog lite väl lätt på vad som hänt (och händer) där borta. tro mig, det gjorde jag inte.

tänkte inte riktigt så pass långt om vad som skulle hända nu efteråt och hur vissa åtgärder som tas efter sådana här händelser kan vara förfärliga och orsaka död och skador de också. tänkte typ att det var över nu och att de skulle finna gärningspersonerna på ett fredligt sätt, men sådant är väl lite väl optimistiskt.
får bara hoppas att det här tar slut så fort som möjligt och med så få skadade som möjligt.

(och ni bah AHMEN VADÅ ANNIE VAD HÄNDE MED ALLA ANDRA I VÄRLDEN NU DÅ. hoppas såklart att det hemska ska ta slut det också, att allt ska vara okej med alla de människorna. var bara tvungen att förklara mig och ursäkta mig - jag var lite för rapp, precis och trångsynt i mitt skrivsätt senast.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0