veckolista

hur såg du ut för ett år sedan?

ca dagen på pricken: 

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
vacancies troligtvis. Excuse me, I was just wondering if you have any vacancieeeeees? eller money eller pengar i.o.m. inte har några pengar och jobbar tillfälligt med att ge pengar till fattiga barn/antagligen de medelålders män som "håller" i skiten. Och vidrigt använder jag också helt äckligt mycket. 

har du någon fobi?
förutom att bli ensam o så har jag en konkret rädsla: fåglar. fy helvete. *flyttar till london aka duvmetropolen*

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
äter inte så himla mycket, och absolut inget särskilt skojigt. i onsdags när jag jobbade gav en man mig choklad, det vart lite extra gott.

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
har bara pratat med Merle, vi bestämde att jag ska hälsa på henne i Spanien. Alltså. Finaste hon.

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
varenda himla gång någon har kommit fram till mig här i London och berömt min klädstil. tycker bara det är så fantastiskt och tokigt och fantastiskt tokigt iom alla coola människor som finns i London - och så ser någon mig. jösses.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
ikväll ska jag på hemmafest i Stratford, det blir helt vidrigt roligt tror jag! Linnea flyttar in hos mig i eftermiddag, och imorgon ska vi också hitta på något tok. hurra! 

hIFygu on Make A Gif, Animated Gifs

vilken är din pepplåt för tillfället?
ehm, vi tar Lazy Town's Cooking by the book remix ft. Lil Jon då:

tycker den är så där jobbigt rolig.

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
dötid dock <3 jag har försökt att ha så lite dötid som möjligt och springa runt med cvn och söka till skolor och så istället, men har kollat en del på Glee också. Så kollat på Glee.

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
jobbat! haha.

vad oroar du dig för?
det här går så himla mycket fram-och-tillbaka; ibland är jag inte orolig över någonting och ibland sitter jag helt paralyserad av orolighet. 
som det är nu oroar jag mig för att inte få ett bättre jobb cirka nu så att jag inte har råd med mat och hyra. att stå utan pengar och behöva komma tillbaks till eksjö skrämmer mig så äckligt mycket - juni är tidigt nog. 

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
jag ser aldrig några kända människor! inte bara så. sug.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
det får ni nog veta inom sinom tid.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?’
haha så himla tråkiga, här är de tre senaste:

dat feiz

har veckan varit bra än så länge?
för all del! för en gångs skull känns det som jag har åstadkommit lite grann och det är ju trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0