nu

hej
livet rullar på. 
jag har fått epilepsianfall och det är ju förfärligt
i lördags grät jag hela vägen hem och sen grät jag för att jag grät för jag vill ju inte vara den som är den - 
så det suger ju det också.
 
men det rullar på, livet. snabbt som fan, ingen hänsyn till att en är så sönderförvirrad och rädd och besviken. på sig själv och på andra (men mest sig själv). 
 
helt ärligt är jag nu lite trött på det mesta, men mest på mig själv. trött på att ta tag i saker. vill bli omhändertagen och sätta livet på paus en stund.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

<3 !

2013-12-10 @ 16:57:59
Postat av: Cc

du är fin och det vet du.
Kom upp hit så ror jag om dig

2013-12-12 @ 16:27:44
URL: http://woupa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0