!

alltså fan
jag är på världens sämsta humör
inget funkar och jag måste ta tag i så förbannat mycket
jag blir också så sjukt lack på alla plötsliga vänner man får för att man flyttar hit, sådana man inte har pratat med på ca tusen år och som bara "GUUUUD ANNIE HUR HAR DU DET KAN JAG FÅ KOMMA OCH HÄLSA PÅ NÅGON GÅNG OCH JAG HAR TÄNKT ATT GÖRa SAMMA GREJ SNART SNÄLLA FÅR JAG KOMMA?"
men mest så  är jag är så jävla rädd för att jag skulle bli tvungen att åka tillbaks till eksjö om så bara för en helg, delvis för det känns så förudmjukande på något vis, men mest för att må dåligt där känns bra mycket sämre än att må dåligt här. 
men jag har inga pengar och jag vet egentligen inte var jag ska bo, jag vet inte om jag kommer hitta något att jobba som och det gör mig lite rädd.
 
PS Jag tror egentligen att mitt dåliga humör har mest att göra med a) PMS b) att jag har tappat/blivit bestulen på min fakking telefon precis efter att världens gulligaste britt hade tagit mitt nummer. helvetes jävla pisskit DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0