GREJOR JAG TYCKER OM FÖR TILLFÄLLET

_Att få skypa med min allra bästa amerikanska och en av mina absoluta favoritpersoner. Äntligen! 
_Att när man startar datorn mötas av ett svinpackad-Euan-collage bara för att det var en kul grej från igår som man tydligen inte orkade ändra på. Dog skrattdöden. 
_Att hitta bokhandlar som säljer klassiker för £1,99 - och att hitta tillbaks dit!!! När man har världens sämsta lokalsinne!!! När man är jag!!!!
_ATT GÅ UT FRÅN POUNDLAND OCH ICELAND UTAN ATT KÖPA NÅGON TYP AV SÖTSAK! alltså feel free att applådera. helvete vad bra jobbat av mig. dyrkar mig själv nu medans jag 
_Daria! Bästa cyniska tecknade nittiotalsserien. 
_Den här låten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0