fett

I midsomras låg jag i en säng och tackade nej till att äta pizza för andra dagen i rad.
"Varför då?" frågade han, och jag svarade att jag inte ville äta så fasligt onyttigt - man vill ju inte gå upp i vikt.
"Det är väl bara att börja träna", sa han då. 
och jag ångrade det i samma stund som jag gjorde det men jag frågade om
det hade varit annorlunda ifall jag sa att jag ville gå upp i vikt.
"Det kan man däremot diskutera - hellre att du går ner än upp."
 
och jag hatade honom för att han var ärlig
jag hatade mig själv för att jag överhuvudtaget hade frågat
fast allra mest hatade jag att inse att allt det där fula som var fett var något inte bara jag tyckte var av överflöd, utan också andra.
och jag lade mig på mage för att slippa att inte se mina höftben,
tänkte att sådana här saker ska man faktiskt inte alltid vara helt ärlig om.

Kommentarer
Postat av: cc

Jävla tjockis han var. Kukhuvud

2013-01-07 @ 12:35:03
URL: http://woupa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0