hej!

hjärtana mina - 
jag lever! 
om ni har undrat alltså. just nu sitter jag på ett café, dricker kaffe och utnyttjar internet eftersom jag inte har något i min lägenhet. Har också världens minsta sovrum MEN det är fint som snus alltihop! köket är skabbigt och badrummet och det tar en timma för mig att ta mig till skolan men jag mår faktiskt bra. 
Linnea från Åland är världens gulligaste lägenhetskompis och hon är min min min och jag tänker att fan vad tråkigt det är att vi inte ska bo ihop för alltid typ.
åker till Angel där Davids kompis har liten konsert (så himla bra. blir så glad av gitarrplinkande längst bak i en bar)
blir placerad i gruppen på högst nivå tillsammans med engelskalärare från Sydamerika och livet känns b-r-a. 
 
Jag gillar verkligen London skitmycket och ska kirra lägenhet/syssla så jag kan stanna här ett bra tag till. och jag saknar salamanca jättejättejättemycket och jag saknar sena vardagsnätter och jag saknar finaste älskade vänner men det är ta mig fan himla skönt att sitta i Linneas säng, äta blåbär, hallon och choklad och kolla på Girls, och det är förbannat skönt att ännu inte ha kommit in i ett mönster/en gammal vana/ett hamsterhjul utan bara gå lite dit fötterna/tunnelbanorna för en. 
 
syns när vi syns! 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0