isnknkldsknl

jag pallar inte längre,
är så jävla jävla dragen. 
kan inte spendera ens  två veckor här utan att fan jag vet inte ens. orkar inte vara i eksjö. orkar inte att jag ahr en jättetrevlig middag och sen bara... ingenting.
tappar mitt ciggpaket någonstans fastän jag behövde röka hela natten. fan alltså, jag mår inte bra här. blir så jävla lack när folk snackar om attityd HÖR JU INTE HEMMA HÄR 
hejdå
snart flyttar jag till london
borde väl sova fastän jag behöver röka bort hela natten, tänka på annat. hör saker jag inte visste och så plötsligt mår jag som innan fastän jag inte vill,
fan
fan
fan
jag orkar inte. förlåt att det är sånt här ni får läsa som det är nu. snart flyttar jag igen, då får ni läsa gladheter igen.  inte nu. har det inte. vet inte vad jag vill skriva utan att det ska låta fucked up.
syns kanske 2013, eller också kanske inte. 
hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0