Jan. 29, 2013

men alltså blir så himla glad!
_johanna, rebecca & jenny ska till london och kan då hälsa på mig lite. blir kul!
_har numera internet i lägenheten -> skype. fick idag skypa med min favvoamerikanska victoria, kändes så himla skönt
_cornelia - som jag inte har träffat på cirka tusen år - kommer till london om cirka en månad. alltså hur jävla bra/kul/underbart är inte det då?!?!?! kanske bästa grejen

tråkig grej: jag har typ inga pengar och kan därmed antagligen inte träffa merle och vic i berlin. så jävla, jävla ledsamt.

imorgon ska jag vara vuxen och handla/städa/tvätta/leta jobb/fixa lägenhet. sjukt vad trist.

pusskalas

Kommentarer
Postat av: cc

PEPPPPPPPPPTTTT!!!!!! fest fest fest fest fest

2013-01-30 @ 16:20:03
URL: http://woupa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vad heter du på Skype?

Svar: annie.halje tror jag? annars bara anniehalje
Annie Halje

2013-01-30 @ 17:30:51
URL: http://kajsap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0