hejdå jävla tonår nu syns vi aldrig mer

 
Idag fyller jag o-tonåring!

Så himla sjukt. Det är ju de här åren som har varit ens liv liksom. Nu man har hittat sig själv lite mer. För mig vart det en jävla strapats med Guns N’ Roses till Håkan Hellström och världens konstigaste klädstil till att bli kallad hipster.

Jag har varit monarkist och republikan, ljugit och skrikit sanningen, blivit kompis och ovän. Förbannat ful har jag varit också!

 

 

 första mobilen <3 alla bah GUD HAR DEN BRA KAMERA FAN VAD TUFFT – bra kamera=2 megapixlar. Gammal man är ändå.
 
 

Tre saker förresten:
1. 
Jag tänker typ inte fira min födelsedag alls. Jobbar 8-22. Det är ok.
 
2. Det är också Ebbas födelsedag <3 (och Jossans!) Nästa helg åker jag till Linköping en snabbis, skoj! 
3. och slutligen får ni också en liten film jag gjorde någon gång i början av året i ett trångt rum i London. Det är tonårstiden ihoppressad på femtio sekunder. 
 
det om det.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0