är det här allt det blir så dör jag

Hej
jag är inne i en sådan där nere-period igen. 
Gudars vad fort det gick att halka dit, och jag blir så frustrerad, för jag vet inte vad jag ska göra för att komma därifrån. Jag vet verkligen inte. 
 
Och jag vet inte vad jag ska göra åt den här ständiga bristen på livslust. Jag har ingenting jag tycker är roligt längre. Jag går runt och vill bara ha mer mer MER, vill att saker ska hända, vill på något vis bara glömma var jag är och vem jag är. 
Jag vet inte hur jag ska få tillbaks någon typ av kick. Kan inte gå runt så här, det går inte.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Annie, nu lugnar vi oss! Gör såhär, åk ut till något landställe (om du inte har något i närheten funkar någon annan lugn plats bra.) Ta med dig en trave böcker, köp mängder med jordgubbar, njut av sommar svt, bada när din kropp är varm, svep in dig i filtar när din kropp är kall men framförallt lämna allt som kan få dig att kommunicera med en omvärld hemma. Första dygnet kommer vara fruktansvärt men ge det några dagar och till sist njut av att bara vara hemma i sommar sverige. Kanske åka och bo en sväng hos något syskon och leka med dina fina syksonbarn? Jag ska genomgå samma rehab hos min mormor när jag kommer hem, vet med säkerhet redan nu att det är det enda som kommer få mig att leva i nuet. Bara ett tips från en hysterisk människa till en annan.

2013-06-18 @ 22:25:57
URL: http://woupa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0