hej

jag är i sverige!
i malmö närmare bestämt, en av de bästa städerna i hela sverige.
imorgon kommer jag till småland/eksjö pga smidigt. kanske går jag ut och säger gRaTtiZ till studerna (grattis rebecca <3), men kommer i alla fall inte förräns vid sju-tiden (pga billigaste resan) så kommer inte se deras glädje. Hah!
(Tokigaste att inte veta hur jag ska få tag på alkohol. Känner mig som sjutton igen, blir lättöl i sådana fall :( )
 
Hur som - har inget internet på varken min egen dator eller min telefon just nu, så lite svår att få tag på. Imorgon ska jag fixa tillbaks mitt gamla nummer, då kan ni nå mig på det. Syns kanske imorgon.
 
det här ska vara jag om studenterna ber mig om framtidsråd
 
puss dårå
 
PS har massa dokument jag har skrivit på, de får ni nog läsa snart. är så himla pepp på att skriva nu för tiden, extra mycket liksom. hoppas ni inte lider allt för mycket av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0