idag fyller jag 20 år minus en månad - firas med önskelista!

Några saker jag önskar mig i födelsedagspresent (förutom pengar i all oändlighet):
att bli så här sassig och lite schysta dans-moves
 
- en resa till berlin (och lite andra platser så där men liksom erbjudandet?)
 
en sådan här tårta (tyckte den var fin) och hallå en sholky?!?! (kolla vad glada de är liksom)
 
läppstift i udda färger och kramar
 
bambigirl:

❂ more like this here ❂
buffalos! eller bara platåskor, samt en sådan här tröja (och kläder i allmänhet såklart)
 
 
en a-sträng och fotoalbum
side-of-my-sofa:

What I would give to have been there!
- att the libertines återförenas och alkohol
 
 
 samt böcker, filmer, skivor och hälsa på och leka massa med vännerna mina. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0