igår

Igår kan delas upp i tre små mappar:
1. Förfest i Dannes lägenhet med Jenny, Johanna, Åkerblad och Thess. Alltså åh. Så himla fina, fina tjejer. Grät nästan en liten lyckotår när jag fick kramas med dem igen.
2. Hotellet, som vanligt ytterst begränsat i underhållningsvärde. Men att träffa det fina folket förbättrade ju hela köret väldigt, väldigt mycket.
3. Gick hem och var, som vanligt när jag är full och ensam i Eksjö, skitsur. Skypade med Euan i ren visst-suger-allting-så-fort-man-är-ensam-frustration. Sen kom Hugo över och drack öl och pratade om livets petitesser; det var fint iom har inte gjort sådant med honom på ett år. 
 
Slutsats: Jag hade dött utan mina kompisar - ni får mig så förbannat jävla glad. Tack för att ni får livet mitt att gå på igen även när det känns knaggligt: jag tycker så himla, himla mycket om er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för pratstunden idag annie, puss

2013-06-10 @ 15:11:04
URL: http://johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0