nu är det dags för en promenad

 
lång text om hur det känns att stanna kvar och se ens vänner åka på festival
suddar ut
text om hur jag trodde jag skulle klara det här, att jag var stark nog
suddar ut
få ord, bilder, punkter
suddar ut
 
här i eksjö slutar taxin gå klockan 16. 
i london slår pulsen på alla möjliga håll, i salamanca har studenterna åkt hem men framtills att det blev sommarlov dansade de hela natten, och många, många av mina vänner håller till överallt utom just här. 
men här i eksjö slutar taxin gå klockan 16.
och allt står så stillt att jag undrar om jag har hamnat i en film och någon tryckt på paus-knappen -
sådan jävla långsam film i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0