uppdatering

yoho och glad midsommar! 
själv ska jag ta det lugnt iom jobbar imorgon som är lite trist på sätt och vis, men samtidigt får jag ju en massa cash bling bling för att jobba 9-22 på midsommardagen och det ärligt talat ingenting jag tackar nej till. Midsommar blir det ju nästa år också - då kanske jag har lite mer pengar. Vore skoj.
400
jag
400
jag
 
image
image
jag
 
 
 
Annars då? 
Inte så mycket. Nästa vecka tar jag efter råd av bästa Cornelia en stor del av min bokhylla och några filmer och drar ut på landet. Kanske behöver lite lantsluft trots allt - den här småstadskänslan tror jag är alldeles för lagom. Vi får se hur livet utvecklar sig. 
Jag saknar Salamanca och London så himla mycket. 
Och det var allt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0