andras tumblrs (nån gång ska ni få se min)

ALLTSÅ MIN KOMPIS HAR HITTAT KANSKE VÄRLDENS BÄSTA TUMBLR
boyswithbeardsandcats heter den
this is me and my cat, Swagger.I’m sure there’s a perfectly good explanation for why I did this at the time. RIP Tilly.eliego:

i love mornings with these two. by Saria Dy on Flickr.

I would tooptrckmackenzie:

Pancakes, I love you, but you’re bringing me down.

:3 fantastisk kort och gott. 
annars är här några tumblrs jag tror ni kan tänkas gilla: 
om man gillar feminism intressant och upprörande
sexistfacebookdudes
fucknosexisthalloweencostumes
 
om man gillar skojiga saker
reasonsmysoniscrying tycker det här är helt hysteriskt kul
wtfevolution för att naturen är underlig
Okay, what? Shut up, evolution, this cannot actually be a bird. Are you high?
whatshouldwecallme antar att alla känner till den här bloggen men den är ju så förbannat bra.
 
om man gillar män
maleobjects
boygaga:

© Kyle Thompson
 
 
om man gillar pop
fuckyeahpoppare
fuckyeahhakanhellstrom
 
om man gillar diverse
googlepoetics världens sötaste blogg ibland - människor söker på så mycket knäppt.
fuckyouverymuch kanske min favoritblogg där ute. säkert hälften av alla mina sparade bilder är därifrån.
We take selfies.  (liksom Obamas selfies??)
justlittlethings om livets lilla goda
gamlanyheter jag tycker så mycket om gamla människor
 
om man gillar kärlek
loveisalettersentathousandtimes
fuckyeahbasorexia
fuckyeahdegradingyounglovers människor som stör hångelpar på kort! asså bästa
 
vassogo
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0