sen kom ingenting

JAG ÄR SÅ JÄVLA SÄMST PÅ ATT UPPDATERA;
men jag har liksom ingenting att säga. Inte för att det inte händer någonting eller så (det gör det), utan för att jag känner mig så förbannat inspirationslös. Med allt. 
Påbörjar text efter text men kan inte avsluta någon, och ingen träffar direkt på spiken. 
Kollar in i min garderob och blir uttråkad - vill ha något nytt, är så trööööööööött på det jag har. 
Försöker hitta ny musik att tycka om men orkar inte riktigt leta. Nya filmer, nya böcker, nya tv-serier; jag kommer inte på hur jag alltid har gjort för att hitta. 
 
Försöker desperat komma på hur jag ska göra när jag drar mig "hemåt" (vad är hem?) - när? var drar jag först? vill ju till 
- hultsfred
och till
- spanien
men måste vara hemma innan den sjuttonde juni. 
 
Äh. Löser sig på något vis, det gör det ju alltid.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi vill jättegärna att du ska vara med oss på midsommar! Vi har dock inte löst någon plats att vara på en men det hinns ju med.
Hoppas det kan ge dig lite glädjekänslor iallafall att du får träffa en massa gamla brudar :) längtar efter dig, stor kram!

Svar: åh! ger massvis med glädjekänslor såklart. puss puss mina fina
Annie Halje

2013-05-02 @ 20:16:07
URL: http://johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0