suck

Hejsan
Jag är så himla, himla trött.
Behöver sova i ca tusen år tror jag. Är så himla sugen på god mat men känner ändå att jag inte orkar spendera pengar på ingredienser - eller faktiskt laga mat för den delen. Käkar ett paket Ben & Jerry's istället.
Om tolv dagar lämnar jag London; känns så himla tokigt. Vad roligt jag har haft det ändå, mitt bland allt det där gråa. London är på något vis den enda staden i hela världen som klarar av att vara färgglad mitt i allt grått.
Samtidigt ska det nog bli rätt skönt att lämna det här, göra något annat ett litet tag. Eller inte skönt, och absolut inte till Eksjö. Äh, vet inte vad jag tänker och tycker och VILL -
är bara så himla trött just nu. Slog på webbisen och ser liksom ut så här (pil nedåt)
 
Så den femte juni drar jag till Malmö. Kommer till Eksjö någon gång i en dag eller två och den tionde drar jag till Uppsala, sen till Stockholm ("Hultsfred" lol) och så till Åsenborg och Smålands-sommar den sextonde. 
Åh tiden, vart tar du vägen egentligen? 
Nu ska jag slå på ett avsnitt av Mad men tror jag och hoppas att jag kryar på mig lite grann på två timmar så jag först kan träffa Sofia och sedan pArT4 loss med Malin (och fler skulle jag tro?). Håller tummarna!
 
puss o kram, nästa inlägg ska bli 3000x roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0