tja

jag har fått jobb! 
affär i camden ska jag hjälpa till i 
där säljer de bara en storlek, supersött ("we're selling romaaaantic clothes") och för skapligt dyra priser, så med andra ord min typ av affär. MEN DET ÄR ETT JOBB OCH JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT GLAD ÖVER'T
PENGAR <3 och nu ska jag snart på jobbintervju för en bar, håll tummarna för det också.
 
om ca en månad åker jag hem pga inga pengar.
jösses alltså.
känns himla trist att mitt ut-i-världen-låt-oss-åka-på-äventyr-år (sponsrat av mina föräldrar) snart är över; men det är väl en del av livet det också. hela den här vuxen-processen som pågått under lite mer än nio månader (HAHAHHA LÅTER SOM JAG VARIT GRAVID DET HAR JAG FÖRHOPPNINGSVIS INTE VARIT) har ju trots allt bara varit just förberedelser för mig att komma ut i riktiga världen och sån skit.
det var som fan.
som om jag skulle vara klokare nu än förr.
det är jag ju inte -
bara lite mer tolerant, glad och avslappnad tror jag.
 
PS undra vad som hänt med mina läsare - hälften verkar ha försvunnit. tok. ah ja, sånt som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0