i biblioteket

har gått och blivit med hellugg igen! Klippte i panik hemma hos Lovisa då jag hatar att inte ha något i ansiktet och mitt hår hade blivit så pass långt att man kunde sätta upp det tillsammans med hästsvansen. Ve och fasa, att människor skulle se hela mitt ansikte.
 
för övrigt: här sitter jag på Lunds stadsbibliotek, skriver uppsats, och väntar på att min seminariegrupp ska dyka upp (rim not intended). Ska stanna här hela dagen, eventuellt rulla vidare till något café och jobba där istället. Sköj att studera, inte sant? Hatar dessutom grupparbeten, min lärare skrev till och med på mitt tentaomdöme att jag verkade väldigt självständig (tror dock han såg det som något bra). 
 
för övrigt 2: vet ni någon lägenhet - helst tvåa - som man kan haffa i Lund eller Malmö? Snälla säg till, är så satans trött på att vara inneboende.
 
för övrigt 3: är så sjukt rädd att någon här ska se att jag är inne på blogg.se?! liksom trycker ner så fort jag ser någon komma, som om jag skulle förlora min studieimage eller något. 
 
klart slut varulvstjut och allt vad man nu sa när man var elva bast och avslutade dagboksinlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0