They say that you can get every little thing that you want; so take another picture and compare it to the things you haven't got

vi röker pallmar ur fönstret, fastän det inte är tillåtet
och vi har inga tröjor på oss, men persiennerna är neddragna så ingen kan se.
han pratar stockholmska
jag tycker han är rätt fin
hans skägg är lagom långt och han visar bilder på Stockholm då och nu; pratar passionerat om hur mycket som har gått förlorat.
han berättar att han kan pyttelite italienska.
"säg något då."
"voglio fare le cose non christiano con voi", säger han och flinar.
jag går hem vid nio för att plugga. låtsas som ingenting och messar min vän att jag gör walk of shame från samma jävla lägenhet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0