buhu

Kamrater,
jag har börjat en nyttighetsvecka. Det var meningen att det bara skulle vara en vit vecka, men jag har bestämt mig för att ta det hela några steg längre. Jag har till och med köpt järntabletter för att min kropp ska må lite bättre, och fortsätta slippa äta döda djur.
Så:
- ingen alkohol
- inga cigaretter
- ingen snus
- inga sötsaker <//////3 (detta gäller dock inte för helgen iom ska till småland och kommer leva enligt småländska standards dvs fika ca jämt)
 
Jag är alltså på dag ett OCH DET ÄR SÅ FUCKING HEMSKT?!?! Alltså jag bara tänker på hur hemsk veckan kommer bli, utan sötsaker framför allt. Usch. Vågar nästan inte skriva detta i rädsla för den förnedran som kommer uppstå om (när) jag misslyckas. 
Och så pms på det. Dör. 
 
Så 2:
Hur klarade jag mig utan dessa livsförstörare? Vill ju inte vara beroende av något så det är därför jag gör det här men herregud inga sötsaker jag dör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0