en lista

Hallå! Vad gör du?
Tar en 15-minuters-paus från pluggandet. Dricker te och kollar på The Daily Show och Colbert Report.

Hur ser du ut just nu?
visar ej pga skitful

Vad är det bästa med onsdagar?
Jag vet inte, vad händer på onsdagar? Visst är det torsdag idag förresten? Borde jag ha gjort den här listan igår????? Och oh det bästa med onsdagar är att det är lill-lördag så man har en ursäkt att festa till det.

Nämn tre saker du längtar till.
1. Sittning med klassen nästa lördag! Är så förbannat pepp att det är pinsamt.

2. Studiebidrag och lön. <3 Pengar <3

3. Att vara klar med fucking hemtentan.

Nämn tre saker du oroar dig över.
1. Att hemtentan ska gå skit

2. Att något ska krångla sig med min inkomst

3. Att jag på något vis är sjuk. Fy fan, jag är alltid orolig över detta. Överreagerar så jättemycket när jag känner minsta lilla men vill inte gå till doktorn pga hatar doktorn. 

Vad önskar du dig?
Lite resor till här och var i världen. Att mina vänner som befinner sig överallt utom här skulle komma hit. Att Libertines skulle återförenas och spela i mitt sovrum.

Vad ska du göra i helgen?
Plugga. Låsa in mig i mitt rum och läsa på alla läxor jag låtit bli.

Något råd till alla där ute?
Gör ej listor när ni borde plugga. Plugga istället. Plugga. Också: gå till socialhögskolan i Lund och köp dadlar! Extremt billigt och extremt gott! *klappar magen och njuter av få spenderade kronor*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0