nz

Vet ni en sådan extremt rolig grej? 
Jag ska fira nyår på Nya Zeeland! Är så himla uppeppad på detta. 
Har funderat jättemycket på det här. På att det är mycket pengar. Men sedan så tänkte jag att, vad ska jag annars göra för mina pengar? Jag älskar ju att resa. Jag vill ju dit någon gång - så varför inte nu, när jag ändå har en kompis där?
Jag vill resa.
Jag älskar flygplatser, jag älskar nytt, jag älskar packlistor, förväntningar och nya människor. Så vad ska jag annars spendera mina pengar på? (studielåååååååån)
 
Sedan så vill jag också till London snart pga saknar sönder London. Vill till Madrid. Vill hälsa på kompisar som bor lite här och var i landet. Vill till Berlin. Vill till Boston och Texas. Vill till tusen andra ställen.
Men nu - nu ska jag till Nya Zeeland. 
Jag är knäpp;
men att sätta fötterna på okänd mark är det bästa jag vet.
 
PS Fina Eksjö-bor som är hemma och ute på *~eksjö statt~* den 25e - jag åker inte förräns den 26e. Vi ska träffas och kramas, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0