Tre plus, tre minus

- Det är oktoberfest på VG:s och jag kan ej gå pga hemtenta. Jag vill ju bara dricka lite öl och bli kalasfull, är det för mycket begärt?
- hemtenta. så jävla lack på dessa frågoooooooooooor
- blev inbjuden till umeå den enda helgen jag inte kan på hela året typ
 
+ sittning på fredag! Så pinsamt pepp. 
+ snacka med Cornelia och träffa Ebba N= trevligt bryt i pluggandet
+ fan-också-jag-kan-ej-åka-till-umeå-helgen ska jag upp till småland och fira min syrra med hela familjen. det är ju trots allt himla fantastiskt det också *längtar efter att inte behöver betala för och tillaga mat* (och efter att krama min familj <3)
 
nä nu sa ja plugga vidare si ni. kaffi och morötter te dä, bli gåttigåttgått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0