- They're not from the 70's, they're from New Zealand. - Isn't that the same thing? - Similar I suppose.

Alltså idag hände en så himla bra grej! 
Jag vart lite halvdeppig pga är en hycklare och inte alls en såpass strong independent woman who don't need no man som jag vill vara (detta var ej den bra grejen) - och så kollade jag i brevlådan bara för att mötas av det här:
jliRxa on Make A Gif, Animated Gifs
 Tre hälsningar från Nya Zealand, alla från Euan såklart. Så väldigt uppmuntrande och peppande när livets kanter och hörn känns lite väl skarpa. 
 
Ikväll ska jag åka till Malmö med fina Ebba och Jacqueline. Också så himla uppmuntrande och peppande, hurra hurra. Tycker ju megamycket om dem.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0