pytteliten uppdatering

1. Imorgon är det inflyttningsfest hos Algot! Kalaskul! 
2. På lördag ska jag till Köpenhamn med Jacqueline, Christopher och Ebba! Är så orimligt pepp på detta. Vi har noll planer men (citat) "Biljetten är ju så billig" (obs 39 kr obs) och "Öl måste ju vara billigare där... Undra hur mycket en kostar". Älskar hur jag har påverkat med min småländska snålhet.
3. Här får ni en bild när jag ser djup och kulturell ut: 
Man blir ju sådan när man har glasögon, kavaj, studerar filosofi och både kollar på och läser nyheterna (gör detta aktivt pga dum och obildad jämfört med mina klasskamrater) på x olika ställen. 
Ser ut som någon som andas genom näsan på museum, nickar långsamt och säger "det känns som konstnären kämpar för att inte drunkna i ett blodsbad av tankar" om konstverk.
4. Ska plugga nu. På riktigt. Fast först lite till nyheter.
 
 
Hångel på er kamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0